Alltid.

Alltid lika snygg !



Sitter och kollar på trick r treat, håller på att skita knäck !!!!!

Har bakat negerbollar idag (:
Och till middag blev det varmamackor med ost och kurrykrydda (:

Orkade inte ta fram & laga till något annat ..

imorrn har jag planerat städdag, köpte ju nya damsugarpåsar o filter till damsugaren, som hör till huset..
Så det är välle dags att städa då tycker jag..

Det va synd att inte Bella kommer (www.bellanordlund.blogg.se)
Hade varit trevligt att träffa na, saknar ju na :/

Ser inte fram emot 2 månader till här i Kosta, men måste man så måste man..
Drar på mig ett leénde på läpparna och ser stormar jag igenom domma 8a veckorna..
Sen får jag äntligen komma hem till mina nära.

Ska få bo hos pappa, känns helt bra (: Kommer INTE att hänga ute i njurunda. Dom därifrån som vill träffas, får träffa mig i stan, eller dyligt ! För jag orkar inte vara i Njurunda, med tanke på allt som hänt dom senaste veckorna.

Nu ska jag käka negerbollar, se om det är nå bra på tv och dricka mjölk (:

HEJ

                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0