Idag.

Är en såndär jobbig dag.
Jag skulle vilja gnaga av mig alla kroppsdelar.
Men jag biter ihop, tar ett glas vin och njuter av musik.
Härliga laptop ljud <3 men det duger välle..

Inget svar på mailet idag, hoppas jag får svar i veckan...
Vill verkligen det här, så  vi hoppas på ett bra svar.
Håller tummarna för mig själv (:

Tänkte laga mat snart, ska bli gott (:
Blir grytbitar och gurka (:

Till veckan ska jag prata med min handledare om mina planer..
Få se vad han säger.. Kommer berätta om hur jag känner mig oså..
Kanske han förstår lite bättre ..

Har blitt så pass långhårig nu att jag kan (nästan) ha frisyr nu :)
hihi (: Ska även köpa tuttkoppar till väldens bästa Nina i veckan :D

Nu orkar jag inte skriva mer ..

:*


Kommentarer
Postat av: Hansa

Hoppas allt blir bra. Jag tror på dig. Kram

2011-01-29 @ 21:19:52
Postat av: amandy

hej! din blogg är rosa! ;o gulligt rosa liksom. vad hände med den limegröna bloggen? :)



kraam

2011-01-30 @ 11:27:25
URL: http://amaandys.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0