Vad säger man?

Detta blir ju bara bättre och bättre..
Kan inte sova på nätterna, kommer inte iväg till skolan :/
Känns som detta kommer att bli en jobbig period fram tills lovet..
Måste verkligen prata med någon, men vem fan vill lyssna på mig lixom, palla höra mina problem ...
Kanske får snacka med en hjärnskrynklare .. ?

Skulle behöva sömntabletter, eller insomningstabletter iaf ...
Så jävla trött på att bara ligga o vrida mig i sängen natt efter natt !
Jag hatar att inte kunna sova..

Och min rygg blir inte bättre av det heller...
Har haft så jävla ont i ryggen dom senaste dagarna att jag knappt kan kliva upp på morgonen för att kissa !
Inte kommer man iväg till skolan då heller !
Så förbannat less på allt dethär nu !

Jag önskar att jag kunde köpa en ny rygg !
Ett bättre psykiskt mående & whatever !

Det enda jag känner nu är att jag vill hem, HEM, HEM !
Jag vill inte vara i Kosta längre, jag orkar inte !
JAG ORKAR ORKAR ORKAR INTE !!!
Men det är ingen som lyssnar på mig inte, nejdå !

"Tare lungt, du klarar dethär"

NEJ JAG GÖR INTE DET !
JAG KLARAR INTE DETHÄR !
OKEJ ?!

Jag VILL sova
Jag vill INTE ha ont längre
Jag VILL må bra

Men jag kommer aldrig att göra det, så länge jag är här, i Kosta.
Jag vet det. Men det är ingen annan som förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0